چگونه می‌توانم یک اقامتگاه را رزرو کنم؟

پس از ثبت‌نام یا ورود به سایت، با استفاده از جستجو و یا منو و انتخاب شهر، اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از یافتن اقامتگاه مناسب، با استفاده از تقویم اقامتگاه (درصورت استفاده از موبایل با انتخاب دکمه‌ی درخواست رزرو، تقویم اقامتگاه برای شما نمایش داده می‌شود)، تاریخ رفت و ‌برگشت و تعداد همراهان خود را وارد نمایید و درخواست رزرو را کلیک کنید.
منتظر بمانید! پیام میزبان حاوی پر یا خالی بودن خانه حداکثر تا ۲ساعت، برای شما به صورت پیامک، ارسال خواهد شد. هم‌چنین شما می‌توانید از حساب کاربری خودتان به پیگیری رزروهای خود لپردازید.

چگونه می‌توانم در سایت ثبت‌نام کنم؟

با انتخاب گزینه‌ی “ورود | ثبت‌نام” در نوار بالا و وارد کردن مشخصات فردی و شماره موبایل، می‌توانید به صورت رایگان حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

چرا تقویم اقامتگاه، خالی بودن آن را نمایش می‌دهد ولی بعد از درخواست رزرو، میزبان اعلام پر بودن می‌کند؟

تایید درخواست شما، منوط به پذیرش شرایط درخواست شما از طرف میزبان می‌باشد. میزبان بنا به شرایط درخواست، می‌تواند آن را تایید نکند.

چطور می‌توانم از وضعیت درخواست‌هایم مطلع بشوم؟

می‌توانید با مراجعه به “حساب کاربری” وضعیت تمامی درخواست‌هایتان را مشاهده نمایید.

چگونه می‌توانم شماره تماس میزبان و آدرس اقامتگاه را دریافت کنم؟

بعد از انجام پیش‌پرداخت، شماره تماس میزبان و آدرس اقامتگاه برای شما پیامک خواهد شد.

هزینه‌ی اقامتگاه را به چه صورت پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه، به صورت پیش‌پرداخت (پرداخت امن و تضمین شده به سایت گل نشین) و به صورت پرداخت در محل (بعد از تحویل کلید) انجام می‌گیرد.
پیش‌پرداخت به معنای پرداخت حداکثر دو شب از اقامت به سایت گل نشین می‌باشد. این پرداخت از طریق درگاه‌های معتبر بانکی صورت می‌گیرد و فقط کافی‌ است، بعد از انتخاب درگاه بانکی موردنظر، پرداخت خود را انجام دهید.
پرداخت در محل، به معنای پرداخت باقی‌مانده‌ی هزینه‌ی اقامت، بعد از تحویل کلید و مطابقت اطلاعات درج شده در آگهی با اقامتگاه تحویل گرفته شده توسط شما، به میزبان می‌باشد.

بعد از ثبت درخواست رزرو (قبل از پیش‌پرداخت)، برنامه‌ی سفرم تغییر کرده است؛ چگونه درخواست رزرو را لغو کنم؟

بعد از نهایی شدن رزرو (پس از انجام پیش‌پرداخت)، برنامه سفرم تغییر کرده شده است؛ چگونه می‌توانم رزروم را کنسل کنم؟

برای کنسلی رزرو قطعی و پرداخت شده، حتما به صورت تلفنی با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس 09121814221

اگر اقامتگاه با اطلاعات و عکس‌های موجود در سایت مغایرت داشت و یا نظافت آن رعایت نشده بود، راه‌حل چیست؟

تطابق مشخصات و عکس با واحد الزامی است. در صورت وجود هر مسئله‌ای، پیش‌ از ترک اقامتگاه، سریعا با پشتیبانی سایت گل نشین تماس بگیرید.
تلفن تماس 09121814221

چگونه میتوانم میزبان شوم؟

بعد از ثبت‌نام در سایت، گزینه‌ی “برای همکار” را انتخاب کنید؛ سپس با مطالعه و موافقت قوانین، پروسه ثبت مشخصات و آپلود عکس‌های اقامتگاه را انجام داده و منتظر تایید اقامتگاه از طرف کارشناس‌های سایت گل نشین شوید. بعد از تایید، آگهی اقامتگاه شما در سایت نمایش داده می‌شود.

آیا ارائه شناسنامه اجباری است؟

طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ارائه شناسنامه معتبر برای زوجین صد در صد اجباری میباشد.

آیا امکان بازگشت وجه وجود دارد؟

تا 15 روز قبل از تحویل گرفتن واحد و لغو رزرو، امکان بازگشت وجه وجود دارد. تا 10 روز قبل از لغو کردن رزرواسیون 50 درصد کسر شده و 50 درصد به حساب شما واریز میشود. 10 روز مانده تاریخ رزرو، در صورت لغو رزرواسیون هیچ مبلغی به شما تعلق نمی گیرد.

سیستم رزرو آنلاین ساده و امن